MarisJPJP
MarisJPJP
|
|
Punkty: | 36.127 |
Ranking: | 211 |
Pokonani przeciwnicy: |
24.168.974 (126.)
|
Plemię: |
UnderW
|
Wioski (3) |
Współrzędne |
P. |
|
256|516 |
12.154 |
|
278|495 |
11.819 |
|
242|561 |
12.154 |
|
Profil
|
|
Tekst osobisty
|
Wygrana świata z UNDER na 197 - 5mln pkt, 417 wiosek |
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Złoto - Poziom 4)
Splądruj surowce z innych wiosek 10.000 razy.
Niszczyciel murów (Złoto - Poziom 4)
Zniszcz taranami 10.000 poziomów murów obronnych.
Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.
Przywódca (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj łącznie 20.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Złoto - Poziom 4)
Zrabuj łącznie 100.000.000 surowców.
Samobój (Złoto - Poziom 4)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 10.000 jednostek.
Udana rezerwacja (Złoto - Poziom 4)
Podbij 100 zarezerwowanych wiosek.
Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)
Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.
Hetman (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj 100 innych graczy.
Pogromca szlachty (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 100 szlachciców w bitwie.
Człowiek demolka (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz 250 poziomów budynków za pomocą katapult.
Podbój (Brąz - Poziom 2)
Podbij łącznie 50 wiosek.
Rzeźnik (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz całkowicie 250 wrogich armii.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Pogromca zwiadowców (Drewno - Poziom 1)
Odeprzyj 25 ataków zwiadowców.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)
Zawrzyj 15 przyjaźni.
Filantrop (Drewno - Poziom 1)
Podaruj subskrypcję Premium 1 graczowi.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Kompania braci (Złoto - Poziom 4)
Posiadaj 10 rycerzy.
Krezus (Złoto - Poziom 4)
Wybij 50.000 złotych monet.
Mistrz rekrutacji (Złoto - Poziom 4)
Zrekrutuj łącznie 1.000.000 jednostek!
Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.
Zdobywca kontynentu (Złoto - Poziom 4)
Dostań się do czołowej 1 kontynentu!
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Poza czasem (Srebro - Poziom 3)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 2.000 razy!
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.
Najlepszy zdobywca (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 100 świata.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Odznaczenia inne
Lata gry (Srebro - Poziom 3)
Graj w Plemiona przez 3 lata.
Bitwa o barykady: Detektyw (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 100% przeszkód.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 180.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Czarodziejskie Plemiona: Koneser kapeluszy
Uzyskanie dziesięciu tajemniczych kapeluszy od Czarodzieja lub innego gracza.
Czarodziejskie Plemiona: Stały klient (Drewno - Poziom 1)
Odwiedź czarodziejską galerię 5 razy
Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)
Odkrycie 40 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Srebro - Poziom 3)
Odkryj 3 różne wyspy.
Strateg (Złoto - Poziom 4)
Przyznawane za wykonanie 30 podwójnych zmian.
Mistrz kart (Brąz - Poziom 2)
Przyznawane za wygranie 40 rund.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)
Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Brąz - Poziom 2)
Weź udział w zniszczeniu 4 zamków.
Odznaczenia na innych światach
|
|