Maczar
Maczar
|
|
Punkty: | 8.523 |
Ranking: | 296 |
Pokonani przeciwnicy: |
2.065.657 (283.)
|
Plemię: |
|
Wioski (2) |
Współrzędne |
P. |
|
646|719 |
5.307 |
|
650|715 |
3.216 |
|
Odznaczenia bojowe
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Samobój (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.
Śmierć bohatera (Brąz - Poziom 2)
Podczas wspierania innych wiosek strać 7.500 swoich jednostek.
Grabieżca (Drewno - Poziom 1)
Splądruj surowce z innych wiosek 10 razy.
Hetman (Drewno - Poziom 1)
Zaatakuj 10 innych graczy.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.
Człowiek interesu (Srebro - Poziom 3)
Wymień towary na rynku 500 razy.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 30 kontynentu!
Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
Posiadaj 2 rycerzy.
Krezus (Drewno - Poziom 1)
Wybij 50 złotych monet.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Odznaczenia inne
Lata gry (Brąz - Poziom 2)
Graj w Plemiona przez 2 lata.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 100.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Bitwa o barykady: Detektyw (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 50% przeszkód.
Morza Fortuny: Odkrywca (Srebro - Poziom 3)
Odkrycie 30 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Drewno - Poziom 1)
Odkryj 1 wyspę.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Srebro - Poziom 3)
Wytwórz 30 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 20 unikalnych przepisów.
Strateg (Srebro - Poziom 3)
Przyznawane za wykonanie 20 podwójnych zmian.
Mistrz kart (Drewno - Poziom 1)
Przyznawane za wygranie 20 rund.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Brąz - Poziom 2)
Weź udział w zniszczeniu 4 zamków.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|