W zapomnianej krainie zwanej "Plemionami", na obrzeżach wspomnienia, ukrywa się tajemnicza opowieść o czarodziejce Satari. To postać, której sława i uznanie w gronie graczy nie wynika z tradycyjnych umiejętności bojowych, lecz z wyjątkowego podejścia do gry, które nawiązuje do dawnych zwyczajów minionych wieków.
Czarodziejka Satari przybyła na ten świat w towarzystwie swoich przyjaciółek, które walczyły z mrocznym wodzem Cybkiem. Ich wspólna strategia, spoczywająca na umiejętnościach negocjacyjnych i zdolności do zdobywania zaufania innych graczy, łączyła w sobie ducha Plemienia UwU, które stawia na serdeczne relacje i przyjazne układy.
Opowieść o Czarodziejce Satari i jej przyjaciółkach łączy się z dawno zapomnianymi czasami, kiedy gracze przekazywali swoje wioski i osiągnięcia tym, którzy pozostali, kontynuując dziedzictwo poprzednich pokoleń. Satari i jej towarzyszki wyłaniają się jako strażniczki dziedzictwa, przejmując wioski tych, którzy od dawna nie są już na tym łez padole. Ich strategia, która nawiązuje do ducha Plemienia UwU, staje się niezwykłą mieszanką tajemnicy i współpracy, przynosząc zaszczyt i wzmacniając więzy między graczami, którzy pozostali.
To, co czyni tę opowieść jeszcze bardziej fascynującą, to fakt, że Plemię UwU podbiło już wiele innych universów przed "Plemionami". Czarodziejka Satari i jej towarzyszki są jak most między różnymi światami, kontynuując tradycje współpracy i przyjaźni w każdym z nich. Opowieść o nich to jak zaklęty wątek w historii "Plemion", gdzie tajemnica, dziedzictwo przeszłości i podróże międzywymiarowe łączą się w fascynujący sposób.
Odznaczenia zwycięzcy
Mistrz walki
Pokonałeś najwięcej przeciwników na Świat 165.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 165 z plemieniem Motomyszy + Oddaj Rower.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 175 z plemieniem BezStrachu+BLOOD+KASTA.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 183 z plemieniem UwU + Cyrk.
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Złoto - Poziom 4)
Splądruj surowce z innych wiosek 10.000 razy.
Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Hetman (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj 25 innych graczy.
Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.
Przywódca (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.
Śmierć bohatera (Brąz - Poziom 2)
Podczas wspierania innych wiosek strać 7.500 swoich jednostek.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Samobój (Drewno - Poziom 1)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 10 jednostek.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)
Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Srebro - Poziom 3)
Jako mentor wytrenuj 5 uczniów.
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)
Zawrzyj 15 przyjaźni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Krezus (Brąz - Poziom 2)
Wybij 500 złotych monet.
Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 30 kontynentu!
Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
Posiadaj 2 rycerzy.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.